1. februára 2016

Vitaj, MAJKA

Krásny pondelok všetkým, 

tento týždeň si predstavíme všetky členky nášho nového Design Team-u. 
Pripravili sme si pre nich niekoľko otázok, na ktoré nám postupne dajú svoje odpovede. 

Privítajte prosím... Majku!



1. Porozprávaj nám niečo o sebe (čo máš rada, kým si, čo ťa zaujíma či inšpiruje).

Volám sa Majka a pochádzam spod Tatier. Odkedy si pamätám, tak ma doma volajú Maka, táto prezývka na mne doslova prischla. Som mamou 15 ročného teenagera, ktorý je jednoznačne najväčším kritikom mojej tvorby ;-) Okrem mojej najväčšej vášne a záľuby scrapbookingu som veľkým milovníkom hudby a kníh. Vždy ma sprevádzajú na mojich častých cestách. Som obdivovateľkou prírody, rada spoznávam nové miesta…. Inšpirácie sú všade navôkol, neviem presne definovať, odkiaľ ich čerpám. Jednoducho sa v podstate denne stretnem s nejakým impulzom či momentom, ktorý vnukne nápad, alebo nabudí k tvorbe…

2. Ako si sa dostala ku scrapbookingu?

Ručným prácam som sa venujem hádam od mojich 10 rokov, navštevovala som Základnú umeleckú školu - výtvarný odbor, tam sme často robievali koláže a rôzne iné papierové projekty. S pojmom scrapbooking som sa stretla zhruba tak pred 2,5 rokmi. A hoci som aj predtým nejaké tie (jednoduché) papierové produkty tvorila, vôbec som nemala potuchy, že vlastne „scrapujem“ (a určite nie som jediná). Zhruba v tom čase som objavila aj mixed media techniku a tá ma doslova chytila za srdce…

3. Čo prevažne alebo najradšej tvoríš?

Najradšej a najčastejšie tvorím práve mixed media projekty – layouty, ATC kartičky, assemblage/altered art... Som vášnivým tvorcom a zberateľom ATC. Je mi veľmi blízky vintage štýl. Uskladňujem funkčné aj nefunkčné (najmä kovové) komponenty, s nimi sa úžasne tvorí a naoko nepoužiteľné znova ožíva… Skúšam, hľadám a stále sa učím. Nie vždy mám jasnú predstavu o tom, ako bude moje dielko vyzerať. A ak sa aj nejaká konkrétna predstava predsa len zrodí, nakoniec to vypáli celkom inak ;-)

4. Máš obľúbenú značku produktov, s ktorými najradšej pracuješ?

Skvelých produktov je ozaj veľké množstvo. Z papierových kolekcií ma vždy nadchnú tie od UHK Gallery, Graphic 45, Scrapberry´s…. Veľmi rada pracujem s Distress médiami od Ranger/Tima Holtz, s produktami od Prima Marketing, Lindy´s Stamp Gang, Marabu….

5. Vymenuj 5 pomôcok, bez ktorých nemôžeš pri svojej tvorbe existovať.

No pokúsim sa „vtesnať“ do 5 tich ;-)
1. gesso/acrylic primer
2. motýle, butterflies a Schmetterlinge (raznice, šablóny, razítka, obrázky… motýle sú súčasťou skoro každého môjho projektu)
3. pečiatky s motívom písma
5. washi pásky s čierno-bielym vzorom (s motívom notovej osnovy, s písmom, vzor chevron, bodky, abstraktné vzory)
PS: Spreje a podušky sa mi sem nevošli, ako aj dalších minimálne 20 životne dôležitých pomôcok ;-)

Tešíte sa na Majkine mixed media stránky, pohľadnice, či ATC kartičky? 

Tak jej to napíšte v komentári pod článkom! 

Zo všetkých komentárov v piatok Majka vyžrebuje jedného, 
ktorému pošleme túto masku/šablónu (15,2 x 15,2 cm):


Majkinu tvorbu si môžete pozrieť tu, tu, tu alebo tu :)

10 komentárov:

  1. Majka je úžasná osôbka, jej práce mám veľmi rada, mám tu česť vlastniť jej krásne ATC kartičky a záložku do knihy, s ktorou zaspávam každý večer : )), teším sa na jej prácu tu na scrapshop-e, Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S Majkou sa zatiaľ poznáme len internetovo a facebookovo, ale je veľmi milá. Páči sa mi ako sa neustále zlepšuje a napreduje vo svojej tvorbe. Teším sa na jej projekty.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velmi sa tešim na nove prispevky z jej tvorby a konečne aj na súťaž.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Majkine mixed media projekty su uzasne. Kedze ja nie so velmi mixed media clovek :-), akosi sa neviem s touto technikou stotoznit tak aby som s nou aj sama tvorila, tak obdivujem krasy, ktore vytvoria iny - napr. Majka. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj ja sa veru tesim na tvoje prispevky pre scrapshop ;-) tvoju tvorbu sledujem so zatajenym dychom uz nejaky cas. Prajem vela zdaru :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Majka má krásnu tvorbu a úžasné nápady, teším sa že tu uvidím jej ďalšie projekty, vždy je čo pozerať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné práce - teším sa aj na ďalšie projekty, ktoré Majka vytvorí. Gratulujem k postu DT :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krasne - som rada ze sa tento konicek rozbieha aj na Slovensku

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Srdečná vďaka za Vaše komentáre, teším sa Vašim pozitívnym ohlasom, ktoré sú mimoriadne motivujúce! Majka ❤

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Maji, tvoju tvorbu som si vsimla uz predtym, mas krasne vytvory a ja dufam, ze sa s nami podelis o niektore skusenosti a postupy, aby sme sa nieco nove priucili, velmi sa tesim az nieco vyskusam :)Nada

    OdpovedaťOdstrániť