3. februára 2016

Vitaj, JÚLIA

Krásnu stredu všetkým, 

tento týždeň si predstavíme všetky členky nášho nového Design Team-u.
Pripravili sme si pre nich niekoľko otázok, na ktoré nám postupne dajú svoje odpovede.

Privítajte prosím... Júliu:


1. Porozprávaj nám niečo o sebe (čo máš rada, kým si, čo ťa zaujíma či inšpiruje).

Vitajte v mojom svete :). Volám sa Júlia a som poobednou učiteľkou v súkromnej materskej škôlke. Popri práci sa venujem handmade tvorbe, ktorú milujem. Mám rada pastelové farby, kvietky, bodky a pásiky, knihu Pýcha a predsudok, keď „chrumká“ sneh pod nohami, červený melón a ovocné pelendreky :). Už od detstva som inklinovala k tvoreniu, ku ktorému ma viedol aj môj starý otec. Neskôr som svoju strednú aj vysokú školu zasvätila umeniu, ktoré mi bolo celý čas inšpiráciou. Teraz čerpám inšpiráciu z detského – najmä dievčenského sveta.    

2. Ako si sa dostala ku scrapbookingu?

Ku scrapbookingu som sa dostala čisto náhodou asi pred niečo vyše rokom. Oslovila ma jedna zákazníčka, či by som jej nevedela vyrobiť niečo medzi svadobnou knihou hostí a fotoalbumom v lososovo-mentolovej farbe. Najskôr som ostala zaskočená, či si ma s niekým nesplietla a neoslovila zlého človeka, keďže som sa v tej dobe nevenovala takmer vôbec tvorbe z papiera. Páčil sa jej môj autorský obrázok (dievčatko s chlapčekom) a chcela ho mať na obale tejto knihy. Najprv som skúšala rôzne možnosti ako knihu/fotoalbum vytvoriť, študovala rôzne články a blogy na internete. Hľadala som rozmanitý materiál, ktorý by som vedela použiť a skombinovať s obrázkom a požiadavkami zákazníčky. Moja prvá objednávka na scrapbookový materiál bola práve z tohto internetového obchodíku – veľmi nesmelá, s materiálom výlučne len na jeden album. Nakoniec to však neostalo iba pri jednej objednávke a svoju tvorbu som rozšírila o ďalšie výrobky. Teším sa, že som túto výzvu prijala. 

3. Čo prevažne alebo najradšej tvoríš?

V mojej scrapbookovej tvorbe teraz prevažujú asi zápisníčky, ale veľmi rada pracujem aj na spomínaných fotoalbumoch alebo receptároch. Charakteristické sú pre mňa najmä autorské kresbičky, ktoré aplikujem na svoje výrobky. Mám rada, keď všetko čo je na mojom výrobku môžem vyrobiť sama, od rezania strán, výber papiera, až po posledné ozdobovanie, čo ma na scrapbookingu a handmade tvorbe baví asi najviac. Na tvorení mám rada, ten čas keď sa sústredím iba na výrobu danej vecičky a všetko okolo ide bokom – tá chvíľa keď ostanem vo svojom svete sama J

4. Máš obľúbenú značku produktov, s ktorými najradšej pracuješ?

Obľúbenú značku produktov nemám, avšak veľmi rada pracujem s papiermi zo značky GALERIA PAPIERU a LEMONCRAFT. Preferujem najmä ich pastelové odtiene so spomínanými motívmi bodiek, kvietkov a pásikov.  

5. Vymenuj 5 pomôcok, bez ktorých nemôžeš pri svojej tvorbe existovať.

Obzvlášť obľubujem obojstranné papiere (najlepšie 30,5 x 30,5 cm), ktoré, keď sa mi dostanú do rúk, naplno naštartujú moju fantáziu a mám chuť tvoriť. Aj oni sú svojim spôsobom formou inšpirácie. J Ďalšie neodmysliteľné pomôcky sú obojstranná lepiaca páska, šikovný pomocník, bez ktorého si tvorbu neviem ani predstaviť a papierová lepenka, ktorú používam najmä ako základ svojich albumov a zápisníčkov. Rovnako rada mám aj výrezy z lepenky, ktoré sa veľmi ľahko aplikujú. A v neposlednom rade sú to moje autorské obrázky, ktoré sú pre mňa charakteristické J

Páči sa vám Júliina tvorba? Jej charakteristické autorské obrázky? 
Áno? Dajte jej to vedieť komentárom pod článkom.
Jedného z vás Júlia v piatok vyžrebuje a my vám odošleme túto krásnu sadu papierov 
(30,5 x 30,5 cm):

Viac z Júliinej tvorby si môžete pozrieť tu a tu.

10 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ospravedlňujem sa za vymazaný komentár - nešťastná náhoda; určite ale budete zaradená do losovania :)

      Odstrániť
  2. Krásne jemné vecičky :) teším sa na ďalšie výrobky..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od Julinky mame doma zrkadielka s autorskymi kresbickami. Zapisnicek ešte nie, ale možno sa to čoskoro zmení. Teším sa na sladké inspiracie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekné jemné farby, teším sa na budúce výtvory :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherná tvorba, krásne pastelové farby, bodky sú aj moje obľúbené :). A vlastné kresbičky neskutočné rozkošné. Teším sa aj na ďalšie výtvory. Taktiež gratulujem k postu DT.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vitaj Julia uz sa tesim na tvoje inspiracie

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Všetkým veľmi pekne ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Júlia má veľmi pekné a milé výrobky.Vidno že ich tvorí z láskou. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Julka, tie autorske obrazky su krasne, originalne a dodavaju Vasim vytvorom nieco viac - velmi sa tesim na vase rady a napady :)Nada

    OdpovedaťOdstrániť