27. novembra 2023

Vianočné pohľadnice s domčekmi

Všetkým tvorilkám prajem krásny novembrový deň.

Vonku sa nám teda poriadne ochladilo, už sme stihli aj prvý sneh a mráz. Počasie ako stvorené
na teplý čaj, teplé ponožky a tvorivú činnosť, pre nás, samozrejme, tú z papiera!
Lucka už predstavila dva príspevky s vianočnými pohľadnicami a ten posledný bol pre mňa top. 
Zdieľam totiž ten istý názor, že podstatou Vianoc je narodenie Božieho Syna 
a producenti papiera v tomto stále akosi zaostávajú. 
Samozrejme aj iné motívy sú spojené s touto náboženskou tématikou 
(hviezda, vianočný strom, kostolík a pod. ) a dajú sa krásne použiť na vianočných pohľadniciach. 
Ja som tentoraz využila nové vyrezávacie šablóny od CRAFT & YOU – venček, domčeky, stromčeky a vianočná ruža. 
 Domčeky som použila vo viacerých obmenách, pričom základné podkladové farby boli modrá a červená. 
Základ pohľadnice je vo formáte C6. Podklad je tvorený len z kúskov papiera 
(z reklamných pásikov, ktoré aj vy iste dostávate pri objednávke papiera). 
Tie som rozstrihla a v miernom odstupe nalepila. 
Na každú pohľadnicu som použila 4 rozstrihnuté pásiky z jednej i druhej strany. 
Aj toto je dôkaz, že využiť sa dá naozaj rôzny papier, nie vždy to musí byť papier v celej svojej kráse. 
Pásiky sú z kolekcie Christmas Treasure a Winter Morning od CRAFT O´CLOCK 
a z minuloročnej kolekcie Magiczna Gwiazda od PAPER HEAVEN.


 
Kompozíciu som doladila rôznymi výrezmi ihličnanov, šišiek a vianočnou ružou, ktorú som robila vlastnoručne. 
Na venčeku hore aj pod kvetom si môžete všimnúť biele hviezdičky, 
ktoré sú vyrezané z väčšieho odličovacieho tampónu. Je to skvelý komponent a tento nápad, 
ale s vyrezávanými domčekmi, som už dávnejšie videla vo videu od Andrejky:

Na pohľadnicu rada dávam aj slovenskú pečiatku, nebolo to inak ani v tomto prípade.


 Verím, že Vás tieto domčekové pohľadnice oslovili. 
Mne tie domčeky pripomínajú takú pokojnú vianočnú atmosféru, 
keď sa vraciam domov k rodine na Štedrý deň, vonku sneží a z každého domu v dedine cítite pokoj a radosť Vianoc. 

Použitý materiál:
vyrezávacie šablóny CRAFT & YOU CW 260, CW254, CW252, CW202, CW249, CW251
kraft papier
textured cardstock
lepidlo
odličovacie tampóny
slovenská pečiatka

1 komentár:

  1. Katka odpadla som....tie hviezdicky z odličovacieho tamonu je perfiš nápad!!! Pohľadnice sú úžasné...stačí tak málo...narezať papiere na pásiky...a hneď to dostane iný vzhľad...moooc prima, Z.

    OdpovedaťOdstrániť