10. novembra 2023

Svadobný pop-up box

 Milé čitateľky nášho tvorivého blogu.

Aj vy niekedy cítite potrebu vybočiť zo zaužívanej línie tvorby, skúsiť niečo nové?
Ak áno, dnes Vám ponúkam inšpiráciu v podobe svadobného pop-up boxu.
Je to veľmi milá forma, ktorá vždy poteší obdarovanú osobu, pretože je to niečo atypické
a zároveň veľmi praktické (vojde do klasickej obálky 15x15 cm).

 
Ja som zvolila hotový základ na pop-up box, ktorý nájdete u Lucky v e-shope!
Box je dobre oblepiť scrap papierom pred jeho samotným zložením, 
potom by to bolo náročnejšie, hlavne z vnútornej strany! 
Na zdobenie pop-up boxu sa odporúča použiť papier s obojstrannými grafikami, 
ktoré sú určené priamo na takéto formy prác. Veľmi vhodný vzhľadom na ročné obdobie 
a ochladenie sa mi javil papier ALCHEMY OF ART - In Frosty Colors, ktorý je naozaj prekrásny. 
Kolekciu dopĺňa set papierov s grafikami na vystrihovanie, ktoré som použila aj ja. 
Modrá farba tu pôsobí tak majestátne, kráľovský, ba dokonca tajomne. 
Výber grafík je naozaj bohatý, stačí dobre zvoliť veľkosť a pomer grafik, vystrihnúť a uložiť ich tak, 
aby vytvárali priestor, postupovali zhora nadol a neprekrývali sa. To je celá veda! 



Ako sa Vám páči táto forma? Patrí do okruhu Vašej tvorby?

Použitý materiál: 
RZECZY Z PAPIERU - Krabička POP UP (biela; 7x7x14 cm)
lepidlo
 nožnice  
 

1 komentár:

  1. ach Katka, milujem tieto netradicne pohladnice....a ta tvoja je nadherna!

    OdpovedaťOdstrániť