14. marca 2019

Krabička na USB a leporelo


Keď sa povie marec, mne hneď napadne jar. 
Asi preto, že už sa na zelenú trávu a zakvitnuté stromy teším. 
Keď som našla papier od Galeria papieru – Rajska jablon, musela som vziať do zásoby. 
Neskôr som dokúpila ešte pár, ale nakoniec mi z celej zásoby zostal jeden.
A ja som už pri jeho druhej objednávke vedela, čo z neho bude:
krabička na USB (alebo peniažky) a leporelo na fotografie.


Použila so spomínaný papier Rajska jablon a doplnila ho staroružovým pevným papierom z iného eshopu.
K tejto kombinácii sa mi náramne hodila sada papierov od Colorbok – Green Promenade
a šablóny listov kupované v scrapshop.sk dávnejšie. Nachystala som si aj kvietky, čipku a stuhu.
Krabičku na USB mi pomohol vyrobiť môj elektronický pomocník,
ktorý som si zaobstarala v decembri, takže sa vlastne ešte zoznamujeme. 
Základ na krabičku som upravila podľa vlastných požiadaviek, vyrezala a zlepila. 
Vrchnú časť som doplnila stuhou pre lepšie otváranie - prišlo mi to také šikovnejšie :)
- a ozdobila som ju vyrezanými lístkami a kvietkami.


Leporelo som vyrobila z lepenky, ktorú som obalila znova papierom Rajska jablon.
Zvolila som veľkosť pre fotografie s rozmerom 9x13 cm.
Šikovné, milé, možno i do vrecka, ako darček, či pripomienku nejakého výročia.
Medzi dve obalené lepenky som vlepila biely papier, na ktorý sa zmestí 10 fotografií
(či drobností, ktoré vytvárajú spomienky).
Jednu lepenku som ozdobila čipkou, doplnila vyrezanými listami a kvietkami.
Keď bolo dielko hotové, zo zadnej časti som prilepila ešte stuhu,
ktorá sa uväzuje pri kvetoch takou polovičnou mašličkou.
Je to netradičné uväzovanie stuhy, ale zato veľmi praktické.
Dáva leporelu voľnosť, ktorú potrebuje práve vtedy, keď ho naplníte fotografiami,
lístkami do divadla, sušenými kvietkami, proste niečím, čo tvorí práve vaše spomienky.



A čo so zvyšnými papiermi, čo boli v sade s mojim papierom?
Tak tie šli zasa na obaly na CD.
Jednoduché a pritom výnimočné práve vďaka papieru a minimálnemu zdobeniu.


Krásny jarný deň prajem,
 

2 komentáre: