26. apríla 2024

Pohľadnica a darčeková taška na prvé sväté prijímanie

 Blíži sa nám obdobie, v ktorom deti pristupujú na prvé sväté prijímanie.
Táto udalosť je veľmi podnetná pre tvorivé duše, nakoľko je možnosť tvoriť pohľadnice,
albumy, spomienkové kartičky pre príbuzných a pod.
Minulý rok som vám predstavila pohľadnicu a minialbum v jednom.
Dnes prichádzam s inšpiráciou na pohľadnicu a darčekovú taštičku v béžovej farbe,
ktorá je veľmi praktická a hlavne univerzálna - vhodná pre chlapca i pre dievča.

Na tvorbu som použila už staršiu kolekciu papierov SCRAP AND ME - Simple Stories (beige),
ktorú mám nesmierne rada a kolekciu papierov LEMONCRAFT - Greenery na vnútorné oblepenie pohľadnice.
Kvety som si vyrobila sama, použila som výrez z lepenky kalich a hostiu, slovenskú pečiatku
a tekuté perly. Pohľadnica má rozmery 10,5x18,5cm. 

Pohľadnice, ktoré majú kvety z papiera umiestňujem vždy do krabičky
ktoré má Lucka vo svojom e-shope. Tentoraz som sa rozhodla pre výrobu vlastnej tašky, 
ktorá slúži na uloženie tejto pohľadnice. Je vyrobená z jedného kusa scrap papiera v rozmere 30x30, 
z rovnakej kolekcie papierov ako pohľadnica. Rozmery som prispôsobila mojej pohľadnici. 
Ušká sú zo saténovej stuhy. Vyrobiť takúto tašku nie je vôbec zložité, 
ja som sa pozrela na princíp zloženia a zlepenia darčekovej tašky z obchodu, ktorú som mala doma, 
prispôsobila som si rozmery na moju pohľadnicu a taška bola za pár minút na svete. 
Robila som ju prvýkrát a myslím, že nie naposledy. 


 

Aby taštička ladila k pohľadnici a tvorila s ňou tzv. set, vytvorila som aj na ňu kompozíciu s kvetmi.

Verím, že sa vám moja dnešná inšpirácia v béžovej farbe páči. 
Napíšte, či si vyrábate sami aj darčekové tašky.
NUVO - Vintage Drops - CHALK STICK
biely voskový špagát
biely tyl
saténová stuha
 

1 komentár: