1. februára 2024

Rozprávková pop-up karta

Milí čitatelia nášho blogu,

prvý raz v tomto roku Vám prinášam svoju inšpiráciu.
Priznám sa, že trochu netradičnú - rozprávkovú. Trochu som triedila svoje zásoby papiera
(občas to treba urobiť) a už dlhšiu dobu mám odložený papier, ktorý som si kúpila,
nakoľko mi veľmi pripomínal rozprávky, ktoré sme so súrodencami pozerali, keď sme boli malí.
Kúpila som si ho so zámerom urobiť album alebo pop-up knihu, kde je možné dotvoriť si rozprávku.

Teraz prinášam vzor jednej karty, ktorá môže byť jednou kapitolou – napr. Zvieratká na oslave u králikov. 
Na zadnú stranu som umiestnila obálku, kde je možné vsunúť text rozprávky.
Vymyslieť rozprávku, to bude úloha mojej neterky, ktorá má skvelú fantáziu a má veľmi rada rozprávky.
Tvorba pop-up kariet je veľmi atraktívna. Nie je to zložité, treba len pochopiť systém
a trochu viac premýšľať pri práci. Tak vás snáď moja práca inšpiruje k tvorbe pop-up projektov,
ktorými môžete ozvláštniť pohľadnicu alebo album. 







Použitý materiál:
SCRAPBOYS - kolekcia papierov Bedtime Tale
SCRAPBOYS - kolekcia papierov Bedtime Story
kartón biely 300g
3D lepiace štvorčeky
lepidlo

 

1 komentár: