14. decembra 2023

Stojaca vianočná pohľadnica

Po Luckinom príspevku, v ktorom nám predstavila pečiatku využitú na viacero spôsobov, 
vám dnes predstavujem vyrezávaciu šablónu Betlehem, s ktorou môžete urobiť jednu pohľadnicu, 
ale s viacerými farebnými obmenami. 
Keďže ja mám rada aj trochu atypické prevedenie, zvolila som stojacu kruhovú pohľadnicu.
 
 Princíp je ten istý, ako ste už mohli vidieť v príspevku na blogu, 
Potrebujete vyrezávaciu šablónu kruhu, ja som zvolila priemer 10 cm. 

Po jej vyrezaní si ju otvoríme a vo vzdialenosti 6,5 cm od okraja urobíme 
na ryhovacej podložke ryhu a prehneme nadol. 
Na túto prehnutú časť nanesieme lepidlo a prilepíme ďalší kruh s priemerom 10 cm. 

 
Následne si pohľadnicu oblepíme scrap papierom a na prednú časť nalepíme Betlehem, 
ktorý som ja doplnila ešte o stromčeky. Aby pohľadnica stála, je potrebné ešte doplniť tzv. zaistenie, 
ktoré pozostáva z papiera podlepeného lepenkou, na ktorý som dala text slovenskej pečiatky. 

Pohľadnica je hotová, je maličká, slúži ako pozdrav, ale keďže pekne stojí, 
obdarovaná osoba ju môže použiť ako maličký Betlehem, ktorý si umiestni k vianočnému stromčeku. 
Ponúkam ešte iné farebné varianty na kraftovom papieri, krémovom, zlato-zelenom i strieborno-modrom.


Ktorý farebný variant Vás najviac zaujal?

Použitý materiál:
PAVLOVSKÝ – Kartón biely (10 ks; 300 g/m2; 30 x 30 cm) 
zelený papier P13 - The Four Season - Winter 05
modrý papier SCRAP AND ME - Frosty Days 04
papier svetlomodrý -  Textured Cardstock
3D lepiace štvorčeky 2 mm
papierová lepenka
lepidlo
vyrezávacia šablóna kruh
vyrezávacia šablóna CRAFT & YOU - Betlehem (CW075)
vyrezávacia šablóna CRAFT & YOU - Stromčeky (CW249)

1 komentár: