23. novembra 2021

Môj tvorivý rok 2021 so Scrapshopom - Zuzana Cedulová

 Kto som, čo som?

Ahojte, moje meno je Zuzana, ale v scrap svete ma môžete poznať aj pod menom „ZCDL“. 

Milujem vôňu papiera v akejkoľvek podobe, forme, štruktúre.

K scrapbooku som sa dostala veľmi dávno. Tento rok je tomu presne 13 rokov :) 

Začala som tvoriť pohľadnice, lebo sa mi veľmi páčilo, keď som mohla niekoho obdarovať. 

Je to veľmi osobné a človek do toho dá svoju dušu, preto to má pre nás tvorilky takú obrovskú hodnotu.

 

Keď zrovna netvorím, vždy si nájdem čas a preklikám blogy, ktoré sledujem. 

Nakuknem aj na Instagram, FB a Pinterst čo je nové. Ukladám všetko krásne, čo mi padne do oka.

 

Mojím najobľúbenejším materiálom je scrap papier... Ten musí byť... veľa... lebo vždy ho je málo :) 

Druhou drogou sú pečiatky :) tých mám tiež dosť a vlastne ani nie :D

 

Najčastejšie tvorím pohľadnice... Na akúkoľvek príležitosť - narodeniny, meniny, svadbu... 

už som sa nie raz popasovala aj s pohľadnicami pre pánov :) Tam ešte musím na sebe popracovať :). 

Ale milujem tvoriť ATC, mixed media, art joural. Je to obrovský relax, 

keď človek „patle“ farby jednu na druhú a konečný výtvor dáva zmysel a v neposlednom rade niekoho aj poteší.

 

Milujem scrap výzvy a keď sú také zaujímavé ako vymyslela Lucka, tak mi nedá sa nepridať :)  

A na Vianoce ma pod stromčekom ešte k tomu bude čakať balík ako poďakovanie od Lucky, 

že som sa do výzvy zapojila... tak decká, toto mňa baví!

 

Prikladám obrázky mojich pohľadníc, ktoré som vytvorila pomocou materiálu z https://scrapshop.sk/

Posledným projektom, ktorý som tvorila  z lepenkových výrezov z dielne  KREATYWNA PRACOWNIA, 

a ktorý sme si mohli kúpiť od Lucky sú lampášiky. Tieto mi padli do oka hneď ako som ich uvidela... 

a predstavila som si ich ako vianočné ozdoby. Trocha zle sa to fotilo, 

ale inak sú čisto biele a posypané trblietkami...takže sa to krásne ligoce :)






Ďakujem, že ste si to dočítali až sem.

Pozdravujem všetky slovenské tvorivé duše :)

Zuzana

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára