22. marca 2019

Obaly na fotografie a leporelá

Ahojte! 

Trochu som premýšľala, čo by vás mohlo osloviť a ako som tak pracovala na zákazke,
padli mi očí na zvyšky/odrezky, proste odpad, ktorý ja teda doma hromadím iba v prípade papierov.
Ostatné veci skutočne neskladujem, odpad doma triedime, dokonca aj pri pracovnom stole
mám dve krabice, kde odpad separujem podľa druhu - papier/plast.
Ako som spomínala, papier vyhadzujem iba nepoužiteľné odrezky, aj to v podstate len polovicu.
Zvyšnú polovicu odkladám a z času na čas ponúknem na využitie do školy, či škôlky,
kde odrezky vedia ešte využiť pri kreatívnych tvoreniach s deťmi.

No vráťme sa k mojím odrezkom, ktoré odkladám.
Tieto posledné boli teda dosť dlhé pásy, ktoré zostali po sade obalov na fotografie a CD.
Použila som nádhernú papiere od Piatek Trzynastego - Hello Beautiful s magnóliami.
Mali rozmer 30,5 x 7,8 cm a plánovala som ich využiť rôzne - na visačky, tie boli v pláne ako prvé,
zápichy, alebo ako dodatočný materiál na tvorenie. Napokon mi ale bolo ľúto tieto pásy rezať
a využila som ich ako "telo" mini-leporiel. Rozhodla som sa pre túto variantu aj preto,
že si spomínam na časy, keď sme si s kamarátkou ako stredoškoláčky dávali rôzne drobnosti -
odkazy, obrázky, pripomienky niečoho a nebolo ich kde skladovať.
Dnes už viem, ako by som si tie poklady uložila na jedno miesto tak,
aby som ich mohla prípadne nosiť aj so sebou.


Vytvorila som teda tieto dve mini-leporelá, ktoré svojou veľkosťou skryjete do vrecka.
8x8 cm je ozaj maličké dielko, skrývajúce veľké poklady ;)
Mini-leporelo je vhodné aj ako darček, či drobnosť, ktorá má hoci len spríjemniť deň.
Ak by ste doň chceli vložiť predsa len fotografie,
možno by sa svojou veľkosťou zmestili fotografie z instax mini,
no varianty fotografií ponúkajú aj rôzne internetové stránky alebo jedna drogéria,
kde fotografie vyvoláte na počkanie z mobilu, tabletu, či priamo z fotoaparátu ;)


Pri obaloch na foto a CD boli použité:
papiere Hello Beautiful,
obosjtranná lepiaca páska,
suchý zips.

Pri leporelách:
zvyšky papierov Hello Beautiful,
výrezy z tejto sady,
obojstranná páska,
ružové priechodky.

Prajem krásny víkend,

4 komentáre: