7. februára 2019

Vitaj, Tatiana...

Krásny deň prajem všetkým,

nový mesiac (február) je tu a ja vás vítam pri predstavovaní 
novej, šikovnej dievčiny, ktorej učaroval scrapbooking.

Jej meno je Tatiana a ja sa môžem pochváliť tým, že ju poznám osobne a je mojou priateľkou.

Nech sa páči, Tánička, prezraď nám niečo o sebe.

Porozprávaj nám niečo o sebe (kým si, čo máš rada, čo ťa zaujíma či inšpiruje).
Ako si sa dostala ku scrapbookingu?
Ahojte, dlhé roky som sa venovala učeniu, učila som na druhom stupni kombináciu 
výtvarná- dejepis. Priala som si ZMENU, no netušila som akú presne.
Pred 4 rokmi  som otehotnela a rozmýšľala som, čím vyplniť čas strávený doma... 
Stále som nevedela, čo to je pre mňa to správne orechové 😉.
Od malička ma bavilo niečo tvoriť, kresliť, maľovať. 
Milujem krásne veci, podla mňa mi Pán Božko udelil aj estetické cítenie 💗💗💗
A ako blesk z jasného neba... prišli mi do cesty správni ľudia 
a myšlienku tvorby albumov mi len tak náááhodou podhodili...
Urobila som prvých asi 6 albumov😁  a ani jeden sa nepredal😂
...no to ma nejako neodstrašilo... postupne som všetko objavovala ako to vylepšiť a zdokonaliť,
učila som sa na vlastných chybách a bez kurzov.
ROBILA A ROBÍM TO STÁLE S RADOSŤOU, NAPĹŇA MA TO KAŽDÝ DEŇ 
A TEŠÍM SA DO PRÁCE ...KAŽDÝM DŇOM SA OTVÁRAJÚ NOVÉ MOŽNOSTI...
NOVÉ PONUKY ...A MILUJEM NA TOM, ŽE EXISTUJE X KOMBINÁCII AKO TO SPRAVIŤ. 
No nebyť podpory blízkych a všetkých ľudí, čo mi dali možnosť pre nich niečo pekné vytvoriť,
 by to nemalo zmysel ..

Čo prevažne alebo najradšej tvoríš?
Najčastejšie sa venujem výrobe albumov na rôzne príležitosti... výrobe baby boxov... receptárov...


Máš obľúbenú značku produktov, s ktorým najradšej tvoríš?
Nemám obľúbenú značku produktov, všetko čo ma farebne a dizajnovo zaujme, to si rada zakúpim :)



Vymenuj 5 pomôcok, bez ktorých nemôžeš pri svojej tvorbe existovať.
Pri výrobe albumov nesmú chýbať:


Viac dielok od Tatiany si môžete pozrieť tu.
Privítajte ju svojím komentárom pod príspevkom
a ona jedného z vás v nedeľu vyžrebuje. 
Výhrou bude táto krásna sada papierov AMERICAN CRAFTS - My Bright Life 6x6 (36 ks)
(niektoré sú fóliované zlatou farbou).

Na Tánine príspevky sa môžete tešiť každý februárový štvrtok. 
Ahojte...

11 komentárov:

  1. Tani,tesime sa aj na vase dielka a inspiracie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oj krásne, Tatianu som nepoznala...ale ďakujem, že som ju mohla takto spoznať...už som aj "prelustrovala" jej diela...sú krásne, takže sa moc teším na štvrtky, pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vitaj Tatiana. Doma máme svadobné fotky v tvojom albume 😍 teším sa na inšpirácie ☺️

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Tatiana, tesim sa na ďalšie tvoje príspevky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Srdečne blahoželám... Prosím napíšte mi e-mail (info@scrapshop.sk) s kontaktnou adresou...

      Odstrániť
  5. Ahoj Tatiano, všechny ukázky stojí za to. A ten kufřík je fakt pecka, ten mě dostal... Už se moc těším na Tvé inspirace.

    OdpovedaťOdstrániť