28. októbra 2016

Dobrodružstvo s pigmentami a embossovaním

Je toľko projektov, odložených videí a obrázkov z Pinterestu a rôznych webov, čo by som rada niekedy vyskúšať. 
Naozaj neviem, či to v tomto živote stihnem :)
Aj obrázky nižšie sú takým snom sa pohrať s technikami, ktoré čakali na svoju chvíľu. 
Veru, dlho som hľadala viaczložkové pigmenty, no dnes už vám ich na Slovensku určite vedia zabezpečiť.

Celé moje hranie sa začalo embosovaním krásnych vločiek na akvarelový papier. Použila som rôzne embossovacie prášky. 
Akvarelový papier bol nevyhnutný, pretože znesie veľa vody. Nastriekala som vodu na papier 
a následne som to zasypala pigmentovým práškom. Veríte, že ten na kartičke nižšie je čierny?

Pigmentové prášky vás prekvapia zložením :) Čierna farba obsahuje najviac zložiek iných pigmentov.

Aby sa pigment pekne rozvinul, nastriekala som naň ešte ďalšiu vodu so zlatou perleťou.
Pohľadničky sú dotvorené kvietkom poinsetie - vianočnej ruže, na ktorej je moje obľúbené "maltovanie". 
Ten termín hovorím, keď používam hrubozrnnú textúrovaciu pastu.

Ďalšia pohľadnica je podobná, len som použila dva druhy modrého pigmentu a Perfect Pearls farbu.


Posledná pohľadnica je kombinácia červeného pigmentu a tiež Perfect Pearls média.
Handmade poinsetia patrí medzi moje "krčené" kvietky.



Na projekt som použila:
perličky do kvietkov
3D penovú pásku
perfect pearls farba
pigmentové prášky
(ak vás zaujali, pýtajte sa po Brusho značke, Prima pigmentoch, Lindy´s Stamp Gang...)

Tvorenie v skvelej nálade praje

5 komentárov:

  1. Krásne, vkusné a veľmi efektné kúsky ❤

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No teda Leni, poriadne si sa vyhrala! Krásne pohľadnice 😍

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne :)ja som pigmenty ešte neskúšala, ale tvoje pohľadnice vyzrejú veľmi inšpiratívne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super super super...veľmi krásne pohľadnice :)

    OdpovedaťOdstrániť