31. mája 2016

TÉMA MESIACA: Môj scrap kútik... Majka

Asi začnem z trocha iného konca ak poviem, že ten, kto sa rozhodne tvoriť, 
nemusí mať v podstate na to vyhradenú osobitnú miestnosť, poprípade spomínaný kútik. 
Ak sú priestory veľmi obmedzené, tak sa pracovným kútikom stáva vždy iná časť bytu, 
ja to volám „tvorenie na kolene“. V každom prípade aj v takýchto „bojových“ podmienkach je to možné. 
Sem tam treba preskočiť nejaké tie boxy a koše s materiálom, ktoré sú rozložené od kuchyne cez chodbu až po obývačku… Upratovanie trvá o niečo dlhšie, návštevy v tvorivej fáze nie sú veľmi vítané ;-) 
Pracovnú miestnosť by sme jednoducho zavreli a neriešili neporiadok. 
Som presvedčená, že viaceré z Vás takýto stav poznajú a doslova bojujú s nedostatkom miesta. 
Mojim zámerom bolo Vás povzbudiť a motivovať. 
Kto tvoriť chce, miesto si nájde ;-)

Táto téma ma zastihla v čase, keď sa mi predsa len začal plniť môj sen a mám k dispozícii vlastný pracovný kútik. 
Som síce ešte vo fáze „sťahovania“, teda tvorba „na kolene“ stále sčasti trvá. 
Tým, že som bola doteraz zvyknutá tvoriť za skromných podmienok, mi táto nová situácia pripadá ako sen…


A teraz k mojej organizovanej neorganizovanosti… 
Na kovové a drevené komponenty som si zadovážila plastové boxy s priehradkami 
(domáci majstri ich zvyknú používať na šrúby, matice, hmoždinky a pod.) 
Vyklápaciu čas som dekorovala vzorovaným papierom 
a na každú priehradku som sa pokúsila použiť symbol vystihujúci komponenty, ktoré sa v nej nachádzajú…


Washi pásky (a taktiež stuhy a krajky) skladujem v jednoduchom plastovom boxe zoradené podľa farieb…

Výrezy a handmade kvetinky uchovávam v kartónovom boxe...

Tieto len prednedávnom zrecyklované plechovice slúžia na uskladnenie špachtlí, štetcov, embosovacích pier…

Tento skvelý organizér má za úlohu uchovávať moje razítka 
(potrebovala by som min. ešte 2-3 ks, aby sa všetkým razítkam dostalo tej cti)…


Mȏjmu novému kráľovstvu sa snažím vdýchnuť závan mora. 
Najväčšiu radosť mám z priestranného stola s bočnými priehradkami na scrapbookové papiere a iný materiál… 


Vďaka za Vašu návštevu! 

4 komentáre: