8. decembra 2021

Môj tvorivý rok 2021 so Scrapshopom - Lenka Pravdová

 Ahoj,

volám sa Lenka a vo svojom voľnom čase sa venujem najmä cardmakingu.

K tvorbe pohľadníc som sa dostala naplno najmä vďaka nápadu vo vani: 

robiť pohľadnice a z ich predaja pomôcť iným ľuďom.

A tak už po 5ty rok vyrábam najmä vianočné pohľadnice, pomohla som tak 4 rodinám.



Pre svojich známych rada vyrobím fotkový paraván, občas svadobný, detský alebo rodinný mini album.


Tento rok vzhľadom na svoje pracovné vyťaženie a zrušenie rôznych osláv a svadieb som tvorila pomenej.

Najradšej nakupujem nové papiere, lepenkové výrezy a škrečkujem asi ako každá správna scraperka :-)

Som vďačná za svoje hobby nakoľko je to taký môj únik do kľudu a flow.


Ďakujem Lucke a jej Scrapshopu, že má vždy kopec noviniek a je ochotná mi vyjsť v ústrety.

 Lenka

1 komentár: