11. novembra 2021

VÝZVA: Môj tvorivý rok 2021 so Scrapshopom

 Milé tvorivé osoby,

po naozaj dlhom čase (budú to aj dva roky) sa k Vám prihováram v tomto blogovom príspevku.
Aj napriek tomu, že tieto dva roky ubehli ako voda, chcela by som vás spoznať nielen ja,
ale aj iné tvorivé duše, ktoré si možno myslia, že scrapbooking na Slovensku umiera :(
 
 
Preto vás pozývam k tejto VÝZVE:
predstavte sa i svoju tvorbu v tomto roku v príspevku, ktorý bude uverejnený na tomto blogu.
 
 
Ako na to?
Stačí, keď o svojej tvorbe napíšete krátky text s minimálne 7 (siedmimi) obrázkami svojich výtvorov,
tento text zašlete vo Worde s obrázkami v prílohe na e-mail: info@scrapshop.sk najneskôr do 30.11.2021.
Tieto príspevky budem postupne uverejňovať na blogu (v poradí v akom prišli).
 
 
Čo za to?
Každému, kto sa zapojí do tejto výzvy, bude odoslaná "pizza" krabička s materiálom
v minimálnej hodnote 20 € v predvianočnom období (odosielať budem 13.12.)
a je už na vás, či si ju otvoríte pred Vianocami alebo pri vianočnom stromčeku.
 
 
A aby to nebolo len o slovách, "prinútila" som sa aj ja niečo podobné napísať o sebe:
Hneď na začiatku roka som bola  oslovená vytvoriť detský album pre Jakubka,
pri jeho tvorbe som použila papiere P13 - Baby Joy.



Priznávam, že veľa dielok nefotím (lebo je tma, lebo to musím rýchlo ráno odovzdať a je už polnoc - čiže robím na poslednú chvíľu) alebo si ich odfotím len tak - pre seba. Toto je pár takých.



Najradšej aj tak tvorím albumy, tento bol pre muža k jubileu (papiere Vintage Man - Craft & You):


 
 Darčeky v podobe krabičky s pohľadnicou a čokoládou vo vnútri pre pani učiteľky 


 
Aj zopár svadieb mám(e) za sebou



 
 A aby som nezabudla - album pre ženu k jubileu (papiere Linen Story - Lemoncraft):





 
Ďakujem všetkým, ktorý ste to prečítali až dotiaľ...
i všetkým, ktorý do mňa vložili svoju dôveru pri jednotlivých objednávkach -
veľmi si to vážim.

Nebolo toho málo (a to tu ešte nie je všetko), rok ešte nekončí a uvidím, čo sa podarí...
Skúste sa "pochváliť", čo všetko ste tento rok vytvorili s obchodíkom Scrapshop
a potešte iných pohľadom na vaše skvosty i seba pri otvorenom balíčku pri vianočnom stromčeku.

Lucia Balážová

2 komentáre:

  1. Krásne veci, Lucka, radosť pozerať... Ja mám veľa zásoby z dávnejších objednávok, postupne vyťahujem, ak treba :) rok bol napriek všetkému plodný a verím, že scrap neumiera, len sa možno trošku rozdelil na prúdy a každý sa necháva unášať tým, čo mu vyhovuje 😀

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veru aj ja mam kopec zasob, ktore akoby cakaju na to svoje "uvidenie"...zial prilezitosti toho roku tvorit nebolo az tak vela/jednak moje pracovne vytazenie a zaroven aj zrusene oslavy/.Pohladnice to istia, aspon tie vianocne :-)

    OdpovedaťOdstrániť