9. januára 2019

Vitaj, Naďa...

Vitajte pri čítaní prvého blogového príspevku v novom roku.

Do nového roka som si dala nové predsavzatie, 
a to, že každý mesiac oslovím jednu zo svojich zákazníčiek, 
ktoré vás budú v daný mesiac inšpirovať svojím príspevkom s ukážkou svojho dielka, ktoré vytvorili.

Ako prvá sa "dala nahovoriť" Naďa. Vyspovedala som ju a takto sa o nej môžete dozvedieť viac.

Porozprávaj nám niečo o sebe (kým si, čo máš rada, čo ťa zaujíma či inšpiruje).
Ahojte, nie som ničím výnimočná. Som obyčajná pracujúca žienka, matka už dospelej dcéry,
opatrovateľka mojich štvornohých miláčikov a partnera :-)
Keďže mám aj záhradu, ktorú milujem, v lete som večne zababraná od hliny, 
takže na tvorenie mi nezostáva veľa času. Ale keď príde zima, všetko si to vynahradím.

Ako si sa dostala ku scrapbookingu?
Pred niekoľkými rokmi som začala s technikou decoupage, ktorej sa aj naďalej s radosťou venujem.
Tam som používala na dotvorenie scrapbookový papier. No a potom sa to rozbehlo samé.
Dostala som sa na prvý scrapbookový kruz, odkiaľ som si doniesla album. 
Keď som tam uvidela tie krásne papiere... neodolala som, prišli domov spolu so mnou :-)

Čo prevažne alebo najradšej tvoríš?
Najradšej tvorím albumy, tie som si zo začiatku vyrábala od základov sama.
Postupom času ma však viac baví albumy dozdobovať 
- tu sa môžem vyblázniť s farbami, pečiatkami...


Máš obľúbenú značku produktov, s ktorým najradšej tvoríš?
Mám rada všetky značky, ktoré som zatiaľ skúšala. No ak by som si mala vybrať, 
tak UHK Gallery, Galeria papieru a Fabrika Decoru. A rozhodne skúsim aj Lemoncraft.

Vymenuj 5 pomôcok, bez ktorých nemôžeš pri svojej tvorbe existovať.
Zatiaľ tvorím len "tak na kolene" (ako sa hovorí) - nemám veľa pomôcok.
Ale bez čoho sa nezaobídem sú papiere a papiere...,
nožnice, lepidlo, farby a pečiatky.

Privítajte Naďu svojím komentárom pod príspevkom
a ona jedného z vás v nedeľu vyžrebuje. 
Výhrou bude tento týždenný plánovač so 60-timi neodátumovanými stranami.
Na Nadine príspevky sa môžete tešiť každú januárovú stredu. 
Krásny deň prajeme...

9 komentárov:

  1. jeeej, super Nadi, teším sa na januárové stredy. Držím palce, zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nadi, vitaj :) tesim sa na nove inspiracie a hned by som sa chcela spytat,cim su robene tie vlocky na ciernom podklade,prosim? dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Nadi,nadherne dielka,tesim sa na inspiracie od teba😉nech sa dari😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Srdečne blahoželám k výhre. Prosím napíšte mi e-mail: info@scrapshop.sk

      Odstrániť
  4. Ahoj Naďa, teším sa na tvoje príspevky. Krásne dielka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dakujem za inspiraciu albumom a tesim sa na dalsie prispevky a fotky. Lucia

    OdpovedaťOdstrániť
  6. peknučké diela, teším sa na nové inšpirácie ;)

    OdpovedaťOdstrániť