19. decembra 2016

Dreamer

Môj posledný, teda rozlúčkový príspevok sa bude niesť v duchu mixed media, 
nakoľko tento štýl preferujem a som jeho nadšencom. 
Spojím ho so svojím azda najobľúbenejším formátom 6,4 x 8,9 cm…

Na akvarelový papier (vopred postrihaný na veľkosť ATC) som lepila nepravidelné, natrhané kúsky vlnitého kartónu. 
Kartičky som pretrela gessom a nechala uschnúť. Následne som ich farbila LSG sprejmi v petrolejovom a fialovom tóne, 
po ich uschnutí som najmä po okrajoch odtlačila podkladové razítko. 
Zhruba do strednej časti som zvinula sisalové vlákno, taktiež fialovej farby. 
Dominantnou je čierna, trblietavá hviezda (zakúpená ako ozdoba na stromček). 
Pár kamienkov na ozdobu, trblietky, mini korálky, kúsky washi pásky, nápis…
Na záver fŕkance gessom…


Prajem Vám krásne sviatky, plné lásky, radosti a pohody… 
Nech sa Vám splní čo najviac Vašich snov a prianí! 
Nemalú časť z nich si vieme splniť tvorbou…

Použitý materiál:
Watercolor paper
Biele Gesso
Spreje
Pečiatkovací tuš – čierny, podkladové razítko
Sisalové vlákno
Ozdoby, kamienky, trblietky, korálky…
Washi páska

Veľká vďaka za skvelú možnosť a príležitosť byť súčasťou tohto skvelého teamu!

2 komentáre:

  1. Majka, veľmi pekné. Ja ďakujem, že som tu mohla vidieť tvoju krásnu tvorbu...:) A Šťastné a veselé!

    OdpovedaťOdstrániť