11. októbra 2016

Vodopád alebo „waterfall“ album

V nedávnom príspevku spomínala Lenka efekt „waterfall“, alebo efekt vodopádu, 
ktorý použila na jednu zo svojich stránok v albume. 
Dovtedy som túto techniku obdivovala, ale nevedela som jej názov. 
Po tom ako som ho zistila som začala vyhľadávať návody ako sa dá tento efekt vytvoriť. 
Poviem Vám je ich hneď niekoľko. Jeden som si vybrala a otestovala ho.

Rozhodla som sa vyrobiť fotoalbum a „waterfall“ som využila ako základ. Najprv som si vyrobila „obal“ z lepenky,
 do ktorého som postupne vliepala jednotlivé štvorčeky bieleho papiera vyššej gramáže. 
Rozstupy medzi jednotlivými stránkami som dala 1cm. 
Na každú stranu štvorčeka (zvrchu aj zospodu) som nalepila ešte vzorovaný papier. 


Na druhú stranu som vyrobila vrecúško a kartičky, na ktoré sa dajú takisto nalepiť fotky. 
Vrecúško som dozdobila papierovým výrezom.


Na titulnú stranu som použila autorskú kresbičku, obojstranné papiere a papierový výrez.

Veľkosť albumu som volila tak, aby sa dal vložiť napr. aj do knižnice :)

Použila som:

Krásne jesenné dni Vám želá

4 komentáre: