23. júla 2016

Vianoce v júli... (novinky + súťaž)

Milí moji, 

ako som včera sľúbila, aj dnes nás čaká vianočný príspevok...
Výrobcovia a projektanti papierov ani tento rok nazaháľali a pripravili si pre nás vianočné lahôdky, z ktorých sa nepriberá :)
Vybrala som pre vás aspoň niektoré z nich 
(čaká vás 22 novinkových kolekcií - kto vydrží do konca, na toho čaká súťaž o jednu z nich):























Krása, čo poviete? Ja si neviem vybrať len jednu :)
Tak a teraz sľúbená súťaž:
- napíšte do komentára (prosím pod tento článok, na FB nebude brané do úvahy), 
ktorá z uvedených sa vám najviac páči 
a my 14. augusta vylosujem jedného z vás a preplatím mu 15 eur na vám vybratú vianočnú sadu 
(čiže buď bude celá zadarmo, alebo si preplatíte rozdiel v cene)

Ak sa vám niektorá sada páči natoľko, že by ste si ju chceli kúpiť - 
stačí napísať e-mail na info@scrapshop.sk
kde vám poskytnem informácie o cene a termíne dodania.

Krásny letno-vianočný čas prajem, 

25 komentárov:

  1. Mojim favoritom je sada cislo 2 Retro Christmas :) pri tejto sade moje srdce plesa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeeeemine, normalne velmi tazko vyberat, ale ak naozaj len jednu sadu, tak asi tu Deck the Halls :) inak riadne ste ma navnadili, keby som nebola na materskej, tak si kupim vsetky!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ach,najvyšší čas na vianočné zásoby materiálu :-) Tak mne 11tku Graphic 45, 12teho mám narodeniny, ale vydržím do 14teho :-))) prajem všetkým krásny víkend :-) Mia Kožejová

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám zálusk na č.9 :) I love Christmas, pretože I love Christmas! :) Inak...všetky sú naozaj krásne a musela som ich prezrieť všetky 4x, aby som si vybrala:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jednoznačne Christmas Promise :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. obr. č. 13 od KaiserCrafts.. modrá nádhera!! <3 ale je fakt ťažké vybrať si len 1 sadu, tu bude potrebná väčšia objednávka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pro mě je nejkrásnější poslední sada Christmas Promise, ale také jsem všechny sady prohlížela několikrát. Velmi těžko se vybírá jen jedna ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vsetky su paradne, a ak by som vyhrala, bolo by mi uplne jedno, ktoru sadu. :) Ale ak mam vybrat jednu tak napr SNOW FUN.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. kraaaasne :) pre mna je top 'Christmas promise'.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Najviac sa mi paci sada Christmas Promise, ale vsetky su prekrasne

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Všetky sú krásne, človek si fakt nevie vybrať, ale mne sa najviac páči sada graphic 45 (https://1.bp.blogspot.com/-WXBhiOKZVH0/V5NmGXJMHBI/AAAAAAAABIU/79Jfs2DnA6A7zBqNcL9rWwp3yRuWSpk8QCEw/s1600/11.jpg)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ocarili najma Retro christmas a Snow fun ... ale ked sa pozriem na Christmas promise a Frosted, vidim romanticke vianoce na chate :-) takze christmas promise a Frosted za mna :)ale ked len jednu jedinuuuuu tak Frosted :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Booze, tie su nadherne! Problem si vybrat. Ale najviac mi do oka padla sada Clasic Christmas od Authentiq (alebo Frosted ??? :-) :-)).

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Uff to je tazky vyber... Hmm velmi sa mi paci I love winter, ale aj azena som na modru aktualne a milujem nalepky 😀 ale musim podotknut ze Christmas promis je mega supa, svojimi jemnymi farbami a vgormi

    OdpovedaťOdstrániť
  15. srdce sa mi rozbúchalo pri 13,14...ťažké rozhodovanie

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ja si zajednávam Retro christmas - Authentique, Snov fun - Carta Bella, Frosted - KaiserCrafts a vôbec všetky sú fajn a projekty všetých nás budú nááááááádherné, veď Vianoce sú jedno z najkrajších období....hoci LETO... a dnes pre mňa pri spievajúcich a džavotajúcich vnučkách, na slnkom zaliatym balkónom a rozvoniavajúcim obedíkom, ktorý chystá moja milovaná dcéra má svoje neopakovateľné čaro tiež. A vôbec byť Tu Teraz je najlepšie ,čo sa nám deje, len si to musíme chcieť užívať a byť vďační....ale som sa rozbásnila a ...teším sa na papieriky Lucka ...nie je potrebné vyhrať, ale podporiť Tvoju snahu nákupom, aby sme sa takto vytešovali naďalej. Držím palce a veľká vďaka, že si :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. vuaaaaaaaa.. ako to ze mi toto uslo? pre mna I love Christmas od Echo park! hned si nejake rezervujem lebo to nevydrzim ani do vyhlasenia sutaze ako s apoznam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Uf :D tomu sa povie priširoký výber na výber jedného :D Ale nakoniec I lowe Winter ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Veľmi ťažké rozhodovanie ��, ale keď jednu sadu tak č.13 - Frosted ☺...ale všetky sú krásne

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ťažké rozhodnutie ale asi najviac sa mi páči č. 9 a 22 :) ale všetky sú krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. waaaau, tak to je nádhera :) neviem čo skôr vybrať :) ale pre mňa top č.13 - Frosted :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Pre mna je to Sugar PLUM :-) uz sa nanho teism az bude v ponuke

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Všetky sú nádherné, ale keď treba vybrať jednu sadu, tak Frosted od KaiserCraft - láska na prvý pohľad.

    OdpovedaťOdstrániť