1. apríla 2016

For my champion…

Vo všeobecnosti naše ručne zhotovené pozdravy, blahopriania a pohľadnice 
putujú väčšinou do rúk dám a slečien. 

V jednom z predchádzajúcich príspevkov som prezentovala Slider Card, 
vyrobenú „na mieru“ pre moju maminku. 
Nedalo sa nevšimnúť si, ako mȏj čoskoro 15 r. teenager neustále poťahuje túto pohľadnicu za šnúrku 
a oči mu svietia pri vysúvaní vnútorných kariet. 
Rozhodla som sa teda, že aj jemu niečo podobné pripravím, nakoľko sa o pár dní blíži jeho sviatok …



Siahla som po papierovej kolekcii od UHK Gallery v svetlomodrých tónoch. 
Ústredným motívom je Marekov vlastný pokál, vystrihnutý z fotografie. 
Kvetiniek som sa pravdaže v tomto prípade vzdala. Dekorovala som jemne - chipboardom
Na vnútorných kartách sa objaví fotografia z jednej našich túr a spoločná fotografia – hoci už spred 2 rokov. 

V každom prípade aj páni či mladí muži sa potešia a ocenia takýto handmade kúsok. 
Ak do blahopriania zakomponujete niečo z ich záľub, prípadne niečo čo im je blízke, 
čo ich vystihuje, tak bude prekvapenie dvojnásobné.

Príjemné tvorenie prajem ;-) 

4 komentáre: